2015-04-01
CENTRALNY REJESTR UMÓW, UGÓD I POROZUMIEŃ*
2015
|
Data rejestracji umowy |
Znak sprawy oraz symbol klasyfikacyjny zgodnie z rzeczowym wykazem akt |
Data zawarcia umowy |
Podmiot z którym zawarto umowę |
Przedmiot umowy |
Okres obowiązywania umowy |
Wartość umowy (brutto) |
Aneks do umowy-Nr |
Uwagi |
1. |
2.01.2015 |
OSO.2150.1.2015 |
2.01.2015 |
Zbigniew Bąkowski 32-200 Miechów ul. Kopernika 3A |
Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości oraz podziałów geodezyjnych tj: -sporządzenie upoważnień geodetom uprawnionym na wykonywanie prac rozgraniczeniowych( przygotowanie opinii do Starostwa Powiatowego ), -przygotowanie dokumentacji w celu komunalizacji dróg gminnych . |
Od 02.01.2015 do 30.06.2015 |
600,00 zł brutto |
|
|
2. |
2.01.2015 |
OSO.814.1.1.2015 |
2.01.2015 |
Iwona Janus Stanecka zam. Miechów , ul. Wesoła 2a15, 32-200 Miechów |
Prowadzenie zajęć psychoterapeutycznych dla osób uzależnionych w Punkcie Konsultacyjnym” Pierwszy Kontakt” w Miechowie ul. Szpitalna 1 (budynek GOPS) |
Od.02.01. 2015r. do 31.12.2015r. |
50,00zł. brutto za godzinę |
|
|
3. |
2.01.2015 |
OSO.2151.1.2015 |
02.01.2015 |
Konrad Madetko Święcice 12 |
Pełna obsługa samochodu pożarniczego, konserwacja, dbałość o sprzęt w jednostce OSP Święcice w tym utrzymanie stałej czystości pomieszczenia garażu. |
Od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. |
193,00zł. brutto |
|
|
4. |
2.01.2015 |
OSO.2151.2.2015 |
02.01.2015 |
Stanisław Krawiec Dziaduszyce |
Pełna obsługa samochodu pożarniczego, konserwacja, dbałość o sprzęt w jednostce OSP Nieszków w tym utrzymanie w stałej czystości pomieszczenia garażu . |
Od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. |
193,00zł. brutto |
|
|
5. |
2.01.2015 |
OSO.2151.2.2015 |
02.01.2015 |
Zbigniew Lis Kalina Wielka |
Pełna obsługa samochodu pożarniczego, konserwacja, dbałość o sprzęt w jednostce OSP Kalina Wielka w tym utrzymanie stałej czystości pomieszczenia garażu. |
Od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. |
193,00zł brutto |
|
|
6. |
2.01.2015 |
OSO.2150.2.2015 |
2.01.2015 |
Anna Mielus Kalina Wielka |
Sprzątanie pomieszczeń w tym korytarza , łazienki, mycie okien w miarę potrzeb, okresowe pranie firan, utrzymanie w stałej czystości posesji przed wejściem do budynku, sprawdzanie zamknięcia okien po godzinach pracy w Gminnej Bibliotece Publicznej w Słaboszowie z/s w Kalinie Wielkiej. |
Od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. |
400,00zł. brutto miesięcznie |
|
|
7. |
23.03.2015 |
OSO.2150.4.2015 |
23.03.2015 |
Małgorzata Łuczyk Słaboszów |
Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Urzędu Gminy- zastępstwo sprzątaczki w związku ze zwolnieniem lekarskim. |
Od 23.03. 2015r. |
60,00zł brutto dziennie |
|
|
8 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.32.2015 |
08.04.2015 |
Iwona Krzyżyk Miechów Powstańców 23 |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015r. |
190,00zl brutto |
|
|
9 |
08.04.2015 |
Oso.814.1.33.2015 |
08.04.2015 |
Iwona Krzyżyk Miechów Powstańców 23 |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015r. |
190,00zł brutto |
|
|
10 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.31.2015 |
08.04.2015 |
Iwona Krzyżyk Miechów Powstańców 23 |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015r. |
190,00zł brutto |
|
|
11 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.29.2015 |
08.04.2015 |
Iwona Krzyżyk Miechów Powstańców 23 |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015r. |
190,00zł brutto |
|
|
12 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.25.2015 |
08.04.2015 |
Róża Łazarewicz Miechów, Powstańców 23 |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015r. |
190,00zł brutto |
|
|
13 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.26.2015 |
08.04.2015 |
Róża Łazarewicz Kraków Prądnicka 53A |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015 |
190,00zł. brutto |
|
|
14 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.28.2015 |
08.04.2015 |
Róża Łazarewicz Kraków Prądnicka 53A |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015 |
190,00zł. brutto |
|
|
15 |
08.04.2015 |
OSO.814.1.27.2015 |
08.04.2015 |
Róża Łazarewicz Kraków Prądnicka 53A |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
Do 15.05.2015 |
190,00zł brutto |
|
|
16. |
22.04.2015 |
OSO.434.14.2015 |
22.04.2015 |
Andrzej Bednarczyk F.H.U. Ogród Galicja Masłomiąca ul. Wspólna 3, 32-091 Michałowice |
Pielęgnacja oraz utrzymanie i koszenie trawnika na boisku sportowym w Kalinie Wielkiej |
Od 22 .04.2015r. do 31 10.2015r. |
2500,00 brutto |
|
|
17. |
06.05.2015 |
OSO.2150.5.2015 |
15.04.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30. |
Sporządzenie spisu wyborców, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10. 05.2015r. |
Od 15.04.2015 do 09.05.2015 |
150,00zł brutto |
|
|
18. |
06.05.2015 |
OSO.2150.6.2015 |
21.04.2015 |
Agnieszka Włodarska Słupów 1. |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 2 w Dziaduszycach, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10. 05. 2015r. |
Od 21.04.2015 do 11.05.2015r. |
150,00zł. brutto |
|
|
19. |
06.05.2015 |
OSO.2150.7.2015 |
21.04.2015 |
Anna Klimczyk Kalina Wielka 176 |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 3 w Kalinie Wielkiej, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10. 05.2015r. |
Od 21.04.2015 do 11.05.2015r. |
150,00zł. brutto |
|
|
20. |
06.05.2015 |
OSO.2150.8.2015 |
04.05.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53 |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 04.05.2015 do 11.05.2015r. |
50.00zł. brutto |
|
|
21. |
06.05.2015 |
OSO.2150.9.2015 |
04.05.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53 |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 04.05.2015 do 11.05.2015 |
85,00zł. brutto |
|
|
22. |
06.05.2015 |
OSO.2150.10.2015 |
04.05.2015 |
Jarosław Kalarus Kalina Wielka 171 |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 .05. 2015r. |
Od 04.05.2015ddo 11.05.2015r. |
85,00zł. brutto |
|
|
23. |
06.05.2015 |
OSO.2150.11.2015 |
04.05.2015 |
Maria Skóra Szczotkowice 12 |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 .05.2015r. |
Od 10.05.2015 do 10.05.2015r, |
110,00 zł. brutto |
|
|
24. |
06.05.2015 |
OSO.2150.12..2015 |
04.05.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30. |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 .05.2015r. |
Od 10.05.2015 do 10.05.2015 |
110,00zł. brutto |
|
|
25. |
06.05.2015 |
OSO.2150.13.2015 |
04.05.2015 |
Agnieszka Gaik Zarogów nr 2b |
Plakatowanie urzędowych obwieszczeń na terenie Gminy Słaboszów, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10. 05.2015r. |
Od 4.05.2015r. do 9.05.2015r. |
80,00zł. brutto |
|
|
26 |
07.05.2015 |
OSO.2151.3.2015 |
21.04.2015 |
Sławomir Słapek 32-200 Miechów ul. Wesoła 2a/34 |
Zapewnienie obsługi informatycznej jako koordynator gminy w Gminie Słaboszów w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 maja 2015r. |
Od 21 .04.2015 do 11.05.2015r. |
300,00zł. brutto |
|
|
27 |
07.05.2015 |
OSO.2151.4.2015 |
21.04.2015 |
Marcin Podsiadło Słaboszów 78 |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 1 w Słaboszowie, w związku z wyborami Prezydenta R P zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 21.04.2015r.do 11.05.2015r. |
150,00zł. brutto |
|
|
28. |
07.05.2015 |
OSO.2151.5.2015 |
21.04.2015 |
Janusz Schab Buszków 54 |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w Janowicach, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 maja 2015r. |
Od 21 .04.2015 do 11.05.2015r. |
150,00zł brutto. |
|
|
29. |
07.05.2015 |
OSO.2151.6.2015 |
04.05.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 maja 2015r. |
Od 04.05.2015r. do 11.05.2015r. |
85,00zł brutto. |
|
|
30. |
07.05.2015 |
OSO.2151.7.2015 |
04.05.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10 maja 2015r. |
Od 04.05.2015 Do 11.05.2015 |
50,00zł brutto |
|
|
31. |
07.05.2015 |
OSO.2151.8.2015 |
04.05.2015 |
Agata Krawiec llkowice 85 |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach w czasie przerwy w głosowaniu , w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 04.05.2015r. do 10.05.2015r. |
85,00zł. brutto |
|
|
32 |
07.05.2015 |
OSO.2151.9.2015 |
04.05.2015 |
Agata Krawiec Ilkowice 85 |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach , w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 04.05.2015r. do 11.05.2015r. |
50,00zł brutto |
|
|
33. |
07.05.2015 |
OSO.2151.10.2015 |
04.05.2015 |
Anna Mielus Kalina Wielka
|
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej, w związku z wyborami Prezydenta RP zarządzonymi na dzień 10.05.2015r. |
Od 04.05.2015r. do 11.05.2015r. |
50,00zł brutto |
|
|
34 |
18.05.2015 |
OSO.2150.14.2015 |
18.05.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30. 32-200 Miechów |
Sporządzenie spisu wyborców, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta R.P., które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r. |
Od 18.05.2015 do 22.05.2015 |
74,00zł. brutto |
|
|
35 |
18.05.2015 |
OSO.2150.15.2015 |
18.05.2015 |
Agnieszka Włodarska Słupów 1 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 2 w Dziaduszycach , w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r. |
Od 18.05.2015 do 25.05.2015r.
|
75,00zł. brutto |
|
|
36 |
18.05.2015 |
OSO.2150.16.2015 |
18.05.2015 |
Anna Klimczyk Kalina Wielka 176, 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 3 w Kalinie Wielkiej, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r, |
Od 18.05.2015 do 25.05.2015r. |
75,00zł brutto |
|
|
37 |
18.05.2015 |
OSO.2150.17.05. 2015 |
18.05.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie , w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które zostanie przeprowadzone w dniu 24.05.2015r. |
Od 18.05.2015 do 25.05.2015r. |
32,00zł. brutto |
|
|
38 |
18.05.2015r. |
OSO.2150.18.2015 |
18.05.2015r. |
Halina Marzec Słaboszów 53 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z ponownym glosowaniem na Prezydenta RP , które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r. |
Od. 18.05.2015r. do 24.05.2015r. |
55,00zł brutto |
|
|
39 |
18.05.2015r |
OSO.2150.19.2015 |
18.05.2015 |
Jarosław Kalarus Kalina Wielka 171, 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r. |
Od 18.05.2015 do 24.05.2015r. |
55,00zł brutto |
|
|
40. |
18.05.2015r. |
OSO.2150.20.2015 |
18.05.2015 |
Maria Skóra Szczotkowice 12, 28-440 Działoszyce |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2015r. |
Od 24 05. 2015r. do 24 05.2015r. |
55,00zł brutto |
|
|
41 |
18.05.2015 |
OSO.2150.21.2015 |
18.05.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30. 32-200 Miechów |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności , w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które zostanie przeprowadzone w dniu 24. maja 2015r. |
Od. 24.05.2015 do 24.05.2015 |
55,00zl brutto |
|
|
42 |
20.05.2015 |
OSO.1326.6.2015 |
13.05.2015 |
VOICE NET Sp. z OO |
Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych (aneks) |
Od 01.07.2015 |
125,90 netto |
|
|
43 |
21.05.2015 |
OSO.2151.11.2015 |
18.05.2015 |
Sławomir Słapek Miechów ul. Wesoła 2a/34 |
Zapewnienie obsługi informatycznej jako Koordynator gminy w Gminie Słaboszów w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które przeprowadzone zostanie w dniu 24 maja 2015r. |
Od 18.05.2015 do 25.05.2015r. |
150,00zł brutto |
|
|
44 |
21.05.2015 |
OSO.2151.12.2015 |
18.05.2015 |
Marcin Podsiadło Słaboszów 78 |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 1 w Słaboszowie, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które przeprowadzone zostanie w dniu 24.05.2015r. |
Od 18 05. 2015 do 25.05.2015r. |
75,00zł. brutto |
|
|
45 |
21.05.2015 |
OSO.2151.13.2015 |
18.05.2015r. |
Janusz Schab Buszków 54 |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW w Nr 4 w Janowicach, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które przeprowadzone zostanie w dniu 24 maja 2015r. |
Od 18.05.2015r. do 25.05.2015r. |
75,00zł brutto |
|
|
46 |
21.05.2015r. |
OSO.2151.14.2015. |
18.05.2015r. |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach w czasie przerwy w głosowaniu , w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które przeprowadzone zostanie w dniu 24.05.2015r. |
Od 18.05.2015r. do 24.05.2015r. |
55,00zł brutto |
|
|
47. |
21.05.2015r. |
OSO.2151.15.2015 |
18.05.2015r. |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach , w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które przeprowadzone zostanie w dniu 24.05.2015r. |
Od 18.05.2015r. do 25.05.2015r. |
32,00zł brutto |
|
|
48 |
21.05.2015 |
OSO.2151.18.2015r. |
18.05.2015r. |
Anna Mielus Kalina Wielka 152 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej ,w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które przeprowadzone zostanie w dniu 24 05.2015r. |
Od 18.05.2015r. do 25.05.2015r. |
32,00zł. brutto |
|
|
49 |
21.05.2015 |
OSO.0050.2.2015 |
11.05.2015 |
Stanisław Radwan Słaboszów 4 32-218 Słaboszów |
Wykonanie tablicy informacyjnej dla sołectwa Rzemiędzice |
Do 20.05.2015r. |
200,00zł brutto |
|
|
50. |
21.05.2015 |
OSO.0050.2.2015 |
19.05.2015 |
Stanisław Radwan Słaboszów 4 32-218 Słaboszów |
Wykonanie tablicy informacyjnej dla sołectwa Święcice |
Do 25.05.2015 |
40,00zł brutt |
|
|
51 |
21.05.2015 |
OSO.2151.17.2015 |
18.05.2015r. |
Agata Krawiec Ilkowice 85 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP, które przeprowadzone zostanie w dniu 24.05.2015r. |
Od 18.05.2015 do 24.05.2015 |
32,00zł brutt |
|
|
52 |
21.05.2015 |
OSO.2151.16.2015 |
18.05.2015r. |
Agata Krawiec Ilkowice 85 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z ponownym głosowaniem na Prezydenta RP , które przeprowadzone zostanie w dniu 24.05.2015r. |
Od 18.05.2015 do 25.05.2015r. |
55.00zł brutto |
|
|
53 |
17.06.2015 |
—————— |
12.06.2015 |
Szczepan Podlach Świątniki 5 28-330 Wodzisław |
Przeprowadzenie w SP ZOZ w Słaboszowie z/s w Dziaduszycach 25, oraz GBP w Słaboszowie z/s w Kalinie Wielkiej |
Do 30.09.2015 |
5500,00zł brutto |
|
|
54 |
17.06.2015
|
OSO.2150.22.2015 |
17.06.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30 32-200 Miechów |
Prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców. |
Od 01.01.2015 do 31.12.2015 |
350,00zł brutto |
|
|
55 |
17.06.2015 |
OSO.2151.19.2015 |
17.06.2015 |
Firma Usługowo Handlowa Słapek Sławomir 32-200Miechów ul. Wesoła 2A/34 |
Wykonanie strony internetowej Gminy Słaboszów. |
Do 15 lipca 2015r. |
2500,00 Zł brutto
|
|
|
56 |
01.07.2015 |
OSO.2150.23.2015 |
01.07.2015 |
Zbigniew Bąkowski Miechów, ul. Kopernika 3A |
Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości oraz podziałów geodezyjnych tj. -sporządzanie upoważnień geodetom uprawnionym na wykonywanie prac rozgraniczeniowych( przygotowanie opinii do Starostwa Powiatowego), -przygotowywanie dokumentacji w celu komunalizacji dróg gminnych . |
Od 01.07.2015 do 31.12.2015 |
600,00zł brutto miesięcznie |
|
|
57. |
07.07.2015 |
OSO.814.1.45. 2015 |
07.07.2015 |
Iwona Krzyżyk Miechów Powstańców 23, 32-200 Miechów |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
31.08.2015 |
190,00zł. brutto |
|
|
58 |
07.07.2015 |
OSO.814.1.46 2015 |
07.07.2015 |
Iwona Krzyżyk Powstańców 23, 32-200 Miechów |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
31.08.2015 |
190,00zł brutto |
|
|
59. |
07.07.2015 |
OSO.814.1.47. 2015 |
07.07.2015 |
Róża Łazarewicz Kraków ul. Prądnicka 53A |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
31.08.2015r. |
190,00zł. brutto |
|
|
60. |
07.07.2015 |
OSO.814.1.48. 2015 |
07.07.2015 |
Róża Łazarewicz Kraków ul. Prądnicka 53A |
Przeprowadzenie badań i wydanie pisemnej opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
31.08.2015r. |
190,00. brutto |
|
|
61. |
31.07.2015 |
OSO.1.53.2015 |
31.07.2015 |
Anna Skrobisz Kalina Wielka 62b 32-218 Słaboszów |
1.Prowadzenie zajęć z terapii wymowy dla dzieci ze szkół Podstawowych w Dziaduszycach i w Janowicach . 2.Zajęcia prowadzone będą przez 4 godziny tygodniowo tj. 2 godziny w Szkole Podstawowej w Dziaduszycach i 2 godziny w Szkole Podstawowej w Janowicach . |
Od 01.09.2015 do 30.06.2016r. |
55,00zł. brutto za godzinę lekcyjną |
|
|
62. |
31.07.2015 |
ROŚI7021.35.2015 |
31.07.2015 |
KGW Nieszków reprezentowane przez P. Danutę Kisiel zam. Nieszków 45 |
Przygotowanie materiałów drukowanych np. informatory , foldery, mapy, ulotki, widokówki i wyroby rękodzieła artystycznego na dożynki powiatowe w dniu 13 września 2015r. w miejscowości Charsznica Gmina Charsznica. |
Od 26.08.2015 do 13.09.2015 |
1000,00zł |
|
|
63. |
31.07.2015 |
ROŚI7021.36.2015 |
31.07.2015 |
KGW Kalina Wielka reprezentowane przez P. Janinę Gaik zam. Kalina Wielka 22. |
Wykonanie konstrukcji do wieńca, uwicie wieńca, dekoracje wraz z materiałami na dożynki powiatowe w dniu 13 września 2015r. w miejscowości Charsznica Gmina Charsznica . |
Od 26.08.2015 do 13.09.2015r. |
1000,00zł. |
|
|
64 |
19.08.2015 |
OSO.2151.20.2015 |
22.07.2015 |
Małgorzata Wassermann Kancelaria Adwokacka w Krakowie ul. Kielecka 29B 31-523 Kraków |
Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Urzędu Gminy w Słaboszowie , przed Sądem Rejonowym dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie |
22.07.2015r. do zakończenia sprawy |
6150,00zł brutto |
|
|
65. |
19.08.2015 |
OSO.2151.21.2015 |
22.07.2015 |
Małgorzata Wassermann Kancelaria Adwokacka w Krakowie ul. Kielecka 29B 31-523 Kraków |
Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Urzędu Gminy w Słaboszowie , przed Sądem Rejonowym dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie |
22.07.2015 do zakończenia sprawy |
6150,00zł brutto |
|
|
66. |
19.08.2015 |
OSO.2150.24.2015 |
15.08.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30. 32-200 Miechów |
Sporządzenie spisu wyborców, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
15.08.2015 do 5 09. 2015r. |
150,00zł brutto |
|
|
67. |
24.08.2015 |
OSO.2150.25.2015 |
24.08.2015 |
Anna Klimczyk Kalina Wielka 176 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej do Spraw Referendum Nr 3 w Kalinie Wielkiej, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015 roku. |
24.08.2015r. do 07.09.2015 |
150,00zł brutto |
|
|
68. |
24.08.2015 |
OSO.2150.26.2015 |
24.08.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53, 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6. 09.2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015 |
50,00zł. brutto |
|
|
69. |
24.08.2015 |
OSO.2150.27.2015 |
24.08.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 09.2015r. |
31.08.2015r do 07.09.2015r |
80,00zł rutto |
|
|
70. |
24.08.2015 |
OSO.2150.28.2015 |
24.08.2015 |
Jarosław Kalarus Kalina Wielka 171 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6.09.2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015 |
80.00zł. brutto |
|
|
71. |
24.08.2015 |
OSO.2150.29.2015 |
24.08.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30 32-200 Miechów |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6.09.2015r. |
06.09.2015 do 06.09.2015 |
220,00zł brutto |
|
|
72. |
24.08.2015 |
OSO.2150.30.2015 |
24.08.2015 |
Agnieszka Gaik Zarogów 2b 32-200 Miechów |
Plakatowanie urzędowych obwieszczeń na terenie Gminy Słaboszów, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6.09.2015r. |
24.08.2015 do 4.09.2015 |
80,00zł
brutto |
|
|
73. |
24.08.2015 |
OSO.2151.22.2015 |
24.08.2015 |
Sławomir Słapek Ul. Wesoła 2a/34 32-200 Miechów |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji do Spraw Referendum Nr 1 w Słaboszowie w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
24.08.2015 do 07.09.2015 |
150,00zł brutto |
|
|
74. |
24.08.2015 |
OSO.2151.23.2015 |
24.08.2015 |
Marcin Podsiadło Słaboszów 78, 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji do Spraw Referendum Nr 2 w Dziaduszycach w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
24.08.2015 do 07.09.2015 |
150,00zł brutto |
|
|
75. |
24.08.2015 |
OSO.2151.24.2015 |
24.08.2015 |
Janusz Schab Buszków 54. 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji do Spraw Referendum Nr 4 w Janowicach w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
24.08.2015 do 07.09.2015 |
150,00zł. brutto |
|
|
76 |
24.08.2015 |
OSO.2151.25.2015 |
24.08.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015r. |
80,00zł. brutto |
|
|
77. |
24.08.2015 |
OSO.2151.26.2015 |
24.08.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015r |
50,00zł brutto |
|
|
78. |
24.08.2015 |
OSO.2151.27.2015 |
24.08.2015 |
Renata Krzyżek Nieszków 25. 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015r |
80,00zł. brutto |
|
|
79. |
24.08.2015 |
OSO.2151.28.2015 |
24.08.2015 |
Renata Krzyżek Nieszków 25. 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015r |
50,00zł brutto |
|
|
80. |
24.08.2015 |
OSO.2151.29.2015 |
24.08.2015 |
Anna Mielus Kalina Wielka 152, 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej w związku z referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 września 2015r. |
31.08.2015 do 07.09.2015r |
350,00zł brutto |
|
|
81. |
09.10.2015 |
OSO.2150.31.2015 |
09.10.2015 |
Jarosław Grzyb Święcice 56 32-218 Slaboszów |
Wykonywanie prac związanych z obsługą pieca c. o. w kotłowni Urzędu Gminy w Słaboszowie, sprzątanie pomieszczenia kotłowni, wrzucanie opału. Wykonywanie drobnych remontów, napraw, usterek i konserwacja urządzeń w budynku Urzędu Gminy . Odśnieżanie na terenie bezpośrednio przylegającym do budynku Urzędu Gminy. |
09.10.2015 do 30.04.2015r. |
733.33zł. brutto październik pozostałe m-ce 1000,00zł brutto |
|
|
82. |
09.10.2015 |
OSO.2150.30a2015 |
04.10.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30 32-200 Miechów |
Sporządzenie spisu wyborców, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
od 4.10.2015r. do 24.10.2015r. |
165,00zł brutto |
|
|
83 |
12.10.2015 |
OSO.2150.32.2015 |
12.10.2015 |
Agnieszka Gaik Zarogów 2b 32-200 Miechów |
Plakatowanie urzędowych obwieszczeń na terenie Gminy Słaboszów Słaboszów , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12 10.2015 do 23.10.2015 |
80,00zł brutto |
|
|
84. |
12.10.2015 |
OSO.2150.33.2015 |
12.10.2015 |
Anna Klimczyk Kalina Wielka 176, 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 3 w Kalinie Wielkiej , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12.10.2015 do 26.10.2015r. |
200,00zł. brutto |
|
|
85 |
12.10.2015 |
OSO.2150.34.2015 |
12.10.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53, 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 19.10.2015 do 26.10.2015 |
60,00zł brutto |
|
|
86. |
12.10.2015 |
OSO.2150.35.2015 |
12.10.2015 |
Halina Marzec Słaboszów 53, 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 1 w Słaboszowie w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 19.10.2015 do 26.10.2015r. |
100,00zł. brutto |
|
|
87 |
12.10.2015r. |
OSO.2150.36.2015 |
12.10.2015 |
Jarosław Kalarus Kalina Wielka 171, 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 19.10.2015 do 26.10.2015r |
100,00zł. brutto |
|
|
88. |
12.10.2015 |
OSO.2150.37.2015 |
12.10.2015 |
Maria Skóra Szczotkowice 12 28-440 Działoszyce |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 25.10.2015 do 25.10.2015 |
120,00zł. brutto |
|
|
89 |
12.10.2015 |
OSO.2150.38.2015 |
12.10.2015 |
Lila Piwowarska Komorów 30 32-200 Miechów |
Zapewnienie dyżuru w ewidencji ludności , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 25.10.2015 do 25.10.2015 |
120,00 zł brutto |
|
|
90. |
12.10.2015 |
OSO.2151.30.2015 |
12.10.2015 |
Marcin Podsiadło Słaboszów 78,32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 2 w Dziaduszycach, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12.10.2015 do 26.10.2015 |
200,00zł brutto |
|
|
91. |
12.10.2015 |
OSO.2151.31.2015 |
12.10.2015 |
Janusz Schab Buszków 57 ,32-218Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 4 w Janowicach, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12.10.2015 do 26.10.2015 |
200,00zł brutto |
|
|
92 |
12.10.2015 |
OSO.2151.32.2015 |
12.10.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47, 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12.10.2015r. do 26.10.2015r. |
100,00zł brutto |
|
|
93. |
12.10.2015 |
OSO.2151.33.2015 |
12.10.2015 |
Małgorzata Pawłowska Janowice 47, 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 4 w Janowicach, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 19.10.2015r. do 26.10.2015r |
60,00zł brutto |
|
|
94. |
12.10.2015 |
OSO.2151.34.2015 |
12.10.2015r. |
Renata Krzyżek Nieszków 25, 32-218 Słaboszów |
Przygotowanie oraz ochrona lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach w czasie przerwy w głosowaniu, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r. |
Od 12.10.2015 do 26.10.2015 |
100,00zł brutto |
|
|
95. |
12.10.2015 |
OSO.2151.34.2015 |
12.10.2015r. |
Renata Krzyżek Nieszków 25, 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 2 w Dziaduszycach , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r |
Od 19.10.2015 do 26.10.2015 |
60,00zł. brutto |
|
|
96. |
12.10.2015 |
OSO.2151.36.2015 |
12.10.2015 |
Anna Mielus Kalina Wielka 152 32-218Słaboszów |
Sprzątanie lokalu wyborczego Nr 3 w Kalinie Wielkiej , w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r |
Od 19.10.2015 Do 26.10.2015 |
60,00zł. brutto |
|
|
97. |
12.10.2015 |
OSO.2151.37.2015 |
12.10.2015 |
Anita Czerw Nieszków 10. 32-218 Słaboszów |
Zapewnienie obsługi informatycznej OKW Nr 1 w Słaboszowie, w związku z wyborami do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonymi na dzień 25.10.2015r |
Od 12.10.2015 do 26.10.2015 |
200,00zł. brutto |
|
|
98. |
30.10.2015 |
OSO.2150.39.2015 |
30.10.2015 |
Roman Marzec Słaboszów nr 53 32-218 Słaboszów |
Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Urzędu Gminy – w związku z urlopem wypoczynkowym sprzątaczki. |
Od 01.11.2015 do 30.11.2015r. |
1500,00 brutto |
|
|
99 |
19.11.2015 |
OSO.2151.38.2015 |
19.11.2015 |
Warzecha Jacek 31-867 Kraków oś. Niepodległości 6/42 |
Przygotowanie administracji publicznej do realizacji zadań obronnych w ramach systemu kierowania w czasie zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz zadań związanych z natychmiastowym uzupełnieniem Sił Zbrojnych w ramach Akcji Kurierskiej”. |
8.12.2015r. |
860,00zł. brutto |
|
|
100 |
23.11.2015 |
ROŚI.271.3.2015 |
23.11.2015 |
Małopolskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. z/s w Krakowie ul. Barska 12, 30-307 Kraków |
„Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów”. |
Od 01.01.2016 do 31.12.2016r. |
239 760,00 wynagrodzenie ryczałtowe brutto |
|
|
101 |
04.12.2015 |
OSO.814.1.94.2015 |
04.12.2015 |
Centrum Działań Profilaktycznych- Grzegorz Kucharczyk, Dawid Droździkowski S.C., Gdów, ul. Krakowska 37A, 32-420 Gdów |
Przeprowadzenie w dniu 7 .12.2015r. warsztatów dla uczniów Gimnazjum Kl. I,II ,III w Dziaduszycach w ramach kształcenia zawodowego pt. „Najpierw się śmieję, później płaczę… o tym jak niszczą dopalacze „ |
07.12.2015r. |
1000,00zł brutto 3 warsztaty po 90 min. |
|
|
102 |
10.12.2015 |
OSO.1634.11.2015 |
10.12.2015 |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne „ „TOP- MED” Jarmix Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 12 32-200 Miechów |
Przeprowadzenie profilaktycznych badań lekarskich pracowników zatrudnionych. |
Od. 1.01.2016 do 31.12.2016 |
45,00zł. ( badanie okresowe) Pozostałe w/g. załącznika 1,2,3. |
|
|
103 |
29.12.2015 |
ROŚI.7021.57.2015 |
29.12.2015 |
Pan Krzysztof Otręba- JUKO Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 54/40,42-400 Zawiercie |
1.wyłąpywania i odbiór bezdomnych zwierząt z terenu gminy Słaboszów, 2.transportu wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu gminy Słaboszów, 3.umieszczania bezdomnych zwierząt w celu zapewniania im bezterminowej opieki w prowadzonym schronisku w Bolesławiu ul. Parkowa 60, Bolesław 32-329, 4.zapewnienia wyżywienia i właściwej opieki zwierzętom umieszczonym w schronisku , 5.rejestracji i elektronicznego znakowania(tzw.( czipowania) przyjętych do schroniska zwierząt, 6.kastracji i sterylizacji zwierząt przyjętych do schroniska, 7.prowadzenia działań mających na celu przekazanie bezdomnych zwierząt nowym opiekunom, 8.prowadeznie ewidencji przyjmowanych i wydawanych zwierząt.
|
Od 01.01.2016 do 31.12.2017r. |
1500,00zł brutto za 1 zwierzę |
|
|
* Jeśli dokument jest inny niż umowa , w rubryce „Uwagi” należy wpisać odpowiednią nazwę.