2021-05-12
{nomultithumb}
Projekt „Aktywny Słaboszów” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.02.01-12-0148/18
ZARZĄDZENIE NR 17 / 2021
z dnia 12.05.2021r.
w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zdania publicznego w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie pod nazwą „Aktywny Słaboszów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX. Działanie: 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
Działając na podstawie art. 11, 13, 15 ust.2b, 16a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057, z późn. zm.), Uchwały Nr Nr XVI/134/2020 z dnia 4 listopada 2020 roku Rady Gminy Słaboszów w sprawie: przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Słaboszów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2021 r. oraz pełnomocnictwa nr OSO.077.9.2021 z dnia 10.05.2021 roku Wójta Gminy Słaboszów.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie
zarządza, co następuje:
Ogłosić otwarty konkurs ofert na realizację zdania publicznego w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie pod nazwą „Aktywny Słaboszów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX. Działanie: 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Kierownik GOPS w Słaboszowie
Ilona Zegadło
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 17/2021
z dnia 12.05.2021 r.
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁABOSZOWIE
Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zdania publicznego w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie pod nazwą „Aktywny Słaboszów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX. Działanie: 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
Celem konkursu jest wyłonienie podmiotu, który zrealizuje aktywizację społeczną dla uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie pod nazwą „Aktywny Słaboszów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX. Działanie: 9.2, Poddziałanie 9.2.1. z zakresu następujących zadań publicznych:
Szczegółowy opis zadania:
1.1. Zadanie realizowane będzie dla grup mieszanych osoby fizycznie zdrowe wraz
z osobami z niepełnosprawnością w celu integracji i burzenia utrwalonych stereotypów; zadanie zakłada wyrównywanie szans płci poprzez równy dostęp do usług z zakresu aktywizacji społecznej.
1.2. Zakłada się, że uczestnicy wsparcia nabędą nowe umiejętności radzenia sobie
w sytuacjach kryzysowych, które pozwolą na prawidłowe funkcjonowanie społeczne.
1.3. Nabycie kompetencji odbywać się będzie zgodnie z aktualnymi przepisami prawa:
1.4. W związku z występującą sytuacją epidemiologiczną Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy przy zastosowaniu wszelkich wytycznych i zaleceń Ministra Zdrowia dotyczących zagrożeń wynikających z sytuacji epidemiologicznej
i stosowania rygorów bezpieczeństwa.
1.5. W związku z występującą sytuacją epidemiologiczną terminy realizacji poszczególnych działań będą ustalane na bieżąco.
1.6. Podział zadania:
1) Realizacja zadań Wychowawcy w placówce wsparcia dziennego w ramach projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Słaboszowie. Łączna ilość godzin do zrealizowania: 4457. Ilość osób wymagana do realizacji usługi w poszczególnych dniach zależna będzie od bieżących potrzeb placówki oraz frekwencji dzieci korzystających ze wsparcia placówki i ustalana będzie na bieżąco.
2) Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:
Podstawowe zajęcia opiekuńcze na rzecz uczestników projektu korzystających ze wsparcia placówki wsparcia dziennego, prowadzenie zajęć przy wykorzystaniu następujących metod: zabawy integracyjne, relaksacyjne oraz słuchowe
i wzrokowe, gry tematyczne i ruchowe, praca indywidualna z dzieckiem – pomoc w przezwyciężaniu trudności w nauce, zajęcia ruchowe, muzyczne i taneczne, scenki sytuacyjne, bajki terapeutyczne i prace plastyczne (arteterapia). Prowadzenie treningu kulinarnego i trening czystości.
3) Czas wykonywania zadań zgodnie z godzinami otwarcia placówki.
4) Miejsce realizacji zadań – Placówka wsparcia dziennego.
5) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
1) Realizacja nauki języka angielskiego i niemieckiego w formach grupowych. Maksymalnie 10 dzieci w grupie. Poziom zajęć oraz zakres merytoryczny dostosowany do potrzeb i możliwości uczestników. Ilość godzin do zrealizowania: 864,
2) Realizacja zajęć z kompetencji informatycznych w formach grupowych .
Maksymalnie 5 dzieci w grupie. Ilość godzin do zrealizowania 432.
Zakres merytoryczny zajęć będzie obejmował: wykorzystanie komputerów do uzyskiwania, oceny, przechowywania, tworzenia, prezentowania i wymiany informacji oraz do porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu oraz posługiwania się aplikacjami komputerowymi – edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w pracy z dziećmi.
1) Zajęcia dla dzieci i młodzieży powyżej 12 roku życia. Maksymalnie 10 dzieci w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 40 x 2 grupy, łącznie 80 godzin.
2) Zajęcia obejmują realizację następującego zakresu merytorycznego:
kształtowanie osobowości oraz wspieranie i stymulowanie rozwoju społecznego dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem budowania pozytywnych kontaktów, kształtowanie poczucia własnej wartości oraz zapobieganie powstawaniu zachowań ryzykownych.
Zajęcia w ramach programu mają charakter ustrukturalizowanych spotkań grupowych, które służą realizacji celów edukacyjnych, terapeutycznych
i rozwojowych
celem jest wspieranie dzieci i młodzieży w rozwijaniu się, braniu odpowiedzialności za własne życie przy jednoczesnym radzeniu sobie z codziennymi trudnościami. Program ma na celu wspieranie rozwoju dzieci
i młodzieży, nie tylko borykających się z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym, lecz także w sposób szczególny narażonymi na oddziaływanie negatywnych wzorców zachowania płynących z mediów czy z najbliższego otoczenia. Ma on zatem charakter zarówno interwencyjny jak i profilaktyczny.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Kwalifikacje terapeuty lub psychologa oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Zajęcia dla dzieci i młodzieży powyżej 12 roku życia. Maksymalnie 10 dzieci w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 32 x 2 grupy, łącznie 64 godziny.
2) Zajęcia warsztatowe mające na celu przeciwdziałanie spożyciu alkoholu oraz praca nad fałszywymi przekonaniami i stereotypami dotyczącymi skutków spożywania alkoholu.
Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej będą obejmowały pracę na postawach, co przynosi największe efekty oraz przyczynia się do trwałych zmian
w zachowaniu uczniów. W tym celu zastosowane zostaną metody aktywne, w tym metody projekcyjne, do realizacji, których konieczne będzie wykorzystanie materiałów plastycznych i biurowych.
Zajęcia obejmują realizację następującego zakresu merytorycznego:
Warsztat obejmuje takie tematy jak: Diagnoza zachowaná ryzykownych. Powody
i motywacja do sięgania po alkohol przez młodzież. Analiza szkodliwość́ alkoholu
i strat, jakie może powodować́. Praca nad mitami dotyczącymi alkoholu
i uzależnienia od alkoholu. Fazy uzależnienia od alkoholu. Alternatywne sposoby spędzania czasu.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Kwalifikacje terapeuty lub psychologa oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Zajęcia w formie warsztatowej dla dzieci i młodzieży. Maksymalnie 10 dzieci w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 32 x 2 grupy, łącznie 64 godziny.
2) zajęcia profilaktyczno-wychowawcze, których celem jest zapobieganie aktom
agresji i przemocy wśród dzieci/młodzieży.
Zajęcia obejmują realizację następującego zakresu merytorycznego:
Psychoedukacja w zakresie wyrażania emocji. Konstruktywne rozwiązywanie sporów – nauka poprzez symulacyjne gry w zakresie negocjacji. Omówienie rodzajów przemocy – fizyczna, psychiczna, ekonomiczna, seksualna. Nauka sposobów radzenia sobie ze złością̨ – pozytywne metody wyrażania złości. Umiejętności odnoszenia przezywanych uczuć́ do określonej sytuacji lub osoby. Rozwijanie umiejętności określania i nazywania uczuć́ i emocji przezywanych przez uczniów. Uświadomienie sobie własnych emocji i uczuć́. Rozwijanie zdolności współdziałania w grupie. Zapoznanie wychowanków z definicją słowa „agresja” oraz z jej rodzajami (agresja – przemoc fizyczna, Psychiczna, seksualna i ekonomiczna). Uświadomienie przyczyn zachowaná agresywnych.. Zapoznanie z prawnymi i moralnymi konsekwencjami przemocy
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wymagane kwalifikacje terapeuty, mediatora lub psychologa oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Zajęcia w formie warsztatowej dla dzieci i młodzieży oraz rodziców. Maksymalnie 10 osób w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 24 x 2 grupy, łącznie 48 godzin.
2) Zajęcia obejmują zagadnienia w obszarze rozwoju umiejętności społecznych. Sprawne funkcjonowanie w otoczeniu społecznym to ważny wskaźnik zdolności do samorealizacji i wyznacznik umiejętności wprowadzania zmian w życiu każdego człowieka. Jakość i poziom umiejętności komunikowania się z otoczeniem w rodzinie, społeczności lokalnej, społeczeństwie nabierają szczególnego znaczenia w grupach zagrożonych wykluczeniem społecznym i ubóstwem. Jednocześnie aby rozpocząć proces reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym trzeba dostarczyć tym osobom wiedzę w zakresie podstawowych umiejętności interpersonalnych, zainicjować zmiany w ich mentalności – sposobie myślenia i działania.
Zapoznanie uczestników z umiejętnościami społecznymi oznacza posiadanie wiedzy na temat, tego co, jak i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel interpersonalny oraz rozumienie tego dlaczego coś działa lub nie w relacjach międzyludzkich. To bezsprzecznie wpływa na podniesienie jakości funkcjonowania w społeczności (rodzina, grupa, środowisko) i zwiększa poziom podejmowania działań, negocjowania, utrzymywania, zmieniania czy kończenia relacji interpersonalnych.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wymagane kwalifikacje coacha, psychologa lub trenera oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Zajęcia w formie warsztatowej dla dzieci i młodzieży oraz rodziców. Maksymalnie 20 osób w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 24 x 2 grupy, łącznie 48 godzin.
2) Zajęcia obejmują zagadnienia w obszarze gospodarowania budżetem domowym, odpowiedzialności, podziału obowiązków domowych i umiejętności planowania Sprawne funkcjonowanie w otoczeniu społecznym to ważny wskaźnik zdolności do samorealizacji i wyznacznik umiejętności wprowadzania zmian w życiu każdego człowieka. Umiejętności gospodarowania, oszczędzania, podziału obowiązków oraz świadomość możliwości kreowanych zmian w tym zakresie nabierają szczególnego znaczenia w grupach zagrożonych wykluczeniem społecznym. Jednocześnie aby rozpocząć proces w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego trzeba inicjować zmiany w mentalności uczestników szkoleń – sposobie myślenia
i działania. Zapoznanie uczestników szkoleń z umiejętnościami społecznymi oznacza posiadanie wiedzy na temat, tego co, jak i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel oraz rozumienie konsekwencji podejmowanych działań. To wpływać może na podniesienie jakości funkcjonowania w społeczności (rodzina, grupa, środowisko) i zwiększa poziom podejmowania działań oraz dokonywania zmian wspierających rozwój i dobre funkcjonowanie w życiu każdego człowieka.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wymagane kwalifikacje coacha, psychologa lub trenera oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Zajęcia w formie warsztatowej dla dzieci i młodzieży oraz rodziców. Maksymalnie 20 osób w grupie. Ilość godzin do zrealizowania na grupę 24 x 2 grupy, łącznie 48 godzin.
2) Zajęcia skierowane głównie do rodziców, którzy pragną wzmocnić swoją rolę w wychowaniu dziecka, zwiększyć świadomość działań w obrębie zadań rodzicielskich względem dzieci, oraz pogłębić wiedzę z zakresu metod i środków oddziaływania na dziecko w taki sposób, by jego rozwój przebiegał harmonijnie. Warsztaty bazować będą na interdyscyplinarnym, systemowym spojrzeniu na rodzinę. Pozwolą one tym samym na zwiększenie podstawowych kompetencji rodzicielskich oraz radzenia sobie z trudnościami związanymi z wychowaniem własnego dziecka. Rodzice wyposażeni w umiejętności komunikacyjne, motywacji oraz rozwiązywania sytuacji problemowych będą wspierać swoje dzieci w ich rozwoju oraz ich relacjach z rówieśnikami. Nabędą także praktyczną wiedzę na temat tego jak wzmacniać poczucie własnej wartości oraz poznają sposoby prawidłowego zaspokajania różnorodnych potrzeb, w tym potrzeby bezpieczeństwa, miłości, akceptacji czy przynależności, które są nieodłączne do prawidłowego rozwoju każdego człowieka.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wymagane kwalifikacje coacha, psychologa lub trenera oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe.
1) Realizacja wsparcia przez następujących specjalistów: oligofrenopedagog, pedagog, psycholog, terapeuta, logopeda w placówce wsparcia dziennego w ramach projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie,
2) Zajęcia w formie indywidulanej dla dzieci i młodzieży. Łączna ilość godzin do zrealizowania przez wszystkich specjalistów: 1200. Ilość godzin do zrealizowania przez poszczególnych specjalistów zależna będzie od bieżących potrze dzieci korzystających ze wsparcia w ramach placówki.
3) Czas wykonywania zadań zgodnie z godzinami otwarcia placówki.
4) Miejsce realizacji zadań – Placówka wsparcia dziennego.
5) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wykształcenie kierunkowe w danej dziedzinie oraz minimum dwuletnim doświadczenie zawodowe
1) Usługi streetworkingu przeznaczone będą dla dzieci i młodzieży, która nie mieści się w formule wsparcia instytucjonalnego. Streetworking będzie narzędziem pracy w terenie z tą młodzieżą i dziećmi a nie formą ich rekrutacji do stacjonarnej formuły wsparcia. Łączna ilość godzin do realizacji: 384. Wsparciem zostanie objętych minimum 40 dzieci.
2) Streetworker będzie realizował działania animacyjne i socjoterapeutyczne mające na celu zmniejszenie marginalizacji społecznej dzieci i młodzieży bezpośrednio w ich środowisku, czyli na ulicy.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w pracy z dziećmi.
1) W ramach zadania będą rozwijane dwie następujące kompetencje kluczowe: „Świadomość i ekspresja kulturalnej” w wymiarze 240 godzin oraz „Kompetencje społeczne i obywatelskie” w wymiarze 240 godzin. Łączna ilość godzin do realizacji: 480. Trening realizowany będzie bezpośrednio w środowisku.
2) W ramach zadania realizowane będą następujące zagadnienia:
Celem prowadzonych zajęć będzie : rozwijanie nieznanych dotąd talentów, pasji
i zainteresowań, przełamanie postawy pasywnej, kształtowanie kultury estetycznej, poznanie zabytków architektury drewnianej regionu, historii z nimi związanych, uwrażliwianie na piękno dawnej architektury i przyrody, wzbudzanie chęci obcowania ze sztuką, przygotowanie do percepcji dzieł sztuki, tworzenie warunków do rozwoju wyobraźni i ekspresji twórczej.
Kompetencje obywatelskie przygotują osoby do pełnego uczestnictwa w życiu obywatelskim w oparciu o znajomość pojęć i struktur społecznych i politycznych oraz poczuwanie się do aktywnego i demokratycznego uczestnictwa w życiu społecznym.
3) Warunki realizacji usługi.
4) Usługa realizowana przez osoby spełniające następujące warunki:
Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w pracy z dziećmi.
1.7. Metody realizacji zajęć:
1.8. Kontrola realizacji zadania.
2.1. Na realizację zadania publicznego przeznaczono kwotę w wysokości: 514075,00 zł.
2.2. Suma środków finansowych wydatkowanych na realizację zadania w zakresie pomocy społecznej /aktywizacji społecznej / w roku 2020 wyniosła 93800,00 zł.
4.1. Realizacja zadania nie może rozpocząć się wcześniej niż od dnia podpisania umowy i nie może trwać dłużej niż do 30.12.2021 r.
5.1. Oferty należy złożyć na wniosku zgodnym ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057)
5.2. Do oferty należy dołączyć:
5.3. W przypadku składania kopii dokumentów wymienionych powyżej dokument musi zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z czytelnym podpisem osoby upoważnionej do potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem. Kopię dokumentów może potwierdzić:
– osoba wymieniona w dokumencie rejestrowym,
– inne osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu,
– notariusz.
5.4. Oferta powinna być zgodna z przedmiotem działania organizacji pozarządowej określonym w jej statucie;
5.5. Oferta powinna być podpisana przez osoby statutowo upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie spraw majątkowych lub ustanowionego pełnomocnika zgodnie z zapisami wynikającymi z dokumentu określającego osobowość prawną.
5.6. Oferty na realizację zadań publicznych, których mowa w ustawie podlegają procedurze uzupełniania braków formalnych.
Uzupełnienie braków formalnych dotyczyć może wyłącznie:
– uzupełniania brakujących podpisów pod ofertą, w przypadku gdy nie została ona podpisana przez wszystkie osoby uprawnione statutowo do zaciągania zobowiązań majątkowych;
– złożenia podpisu pod załącznikami do oferty przez osobę uprawnioną statutowo do zaciągania zobowiązań majątkowych;
– poświadczenia za zgodność z oryginałem złożonych dokumentów przez osobę uprawnioną statutowo do zaciągania zobowiązań lub inną osobę wymienioną pkt.3 ust. 3.
– uzupełnienia o sprawozdania merytoryczne i finansowe.
5.7. Braki formalne podlegające uzupełnieniu, organizacje mogą uzupełniać
w terminie 3 dni od daty podjęcia informacji o konieczności dokonania uzupełnienia oferty.
5.8. W przypadku nie usunięcia braków formalnych oferty w oznaczonym terminie, oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych bez możliwości kolejnego jej uzupełnienia.
5.9. Oferty należy składać do dnia 04.06.2021 do godziny 9.00 wraz z wymaganymi załącznikami w zaklejonej kopercie, osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słaboszowie, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów (sekretariat lub biuro projektowe).
5.10. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
6.1. Wybór ofert dokonany będzie zgodnie z trybem określonym w ustawie z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
6.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.06.2021 godzina 10.00.
6.3. Warunkiem rozpatrzenia oferty konkursowej jest spełnienie następujących wymogów (zawartych w ogłoszeniu o konkursie ofert) :
6.4. Przy rozpatrywaniu ofert oceniana będzie:
– możliwość realizacji danego zadania publicznego przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3: (0-10 punktów)
– przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji danego zadania publicznego,
w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania oraz uwzględnia wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania: (0-10 punków)
– proponowana jakość wykonania danego zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja pozarządowa lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 będą realizować zadanie publiczne: (0-10 punków)
– uwzględnienie planowanego przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł, na realizację zadania publicznego: (0-10 punków)
– uwzględnienie planowanego przez organizację pozarządową i/lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczeń wolontariuszy i praca społeczna członków: (0-10 punków)
– realizacja zleconych zadań publicznych w przypadku organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków. (0-10 punków)
6.5. W konkursie nie może zostać wybrana więcej niż jedna oferta.
6.6. Rozstrzygnięcie konkursu następuje w terminie nie przekraczającym 3 tygodni od upływu terminu do składania ofert.
6.7. Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną ogłoszone niezwłocznie po wyborze oferty w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej GOPS oraz na tablicy ogłoszeń.
Załączniki:
Publikacja: