2018-03-09
Projekt partnerski pt. „E-urzędy w województwie małopolskim” jest realizowany od 18.12.2017r. do 31.03.2019r. wspólnie przez następujące instytucje:
1) Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
2) Gmina Borzęcin
3) Gmina Brzesko
4) Gmina Koniusza
5) Gmina Miechów
6) Gmina Oświęcim
7) Gmina Proszowice
8) Gmina Racławice
9) Gmina Słaboszów
Wartość projektu wynosi: 1 489 344,00 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 248 384,00 PLN
Cel projektu
„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 8 Urzędach JST z powiatów (brzeskiego, miechowskiego, proszowickiego i oświęcimskiego) województwa małopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 6 zad. w projekcie w terminie do 31.03.2019”
Zadania zaplanowane w projekcie:
1) Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat w 8 urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST
2) Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycję
3) Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 8 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
4) Doskonalenie kompetencji 39 kadr z 8 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
5) Doskonalenie kompetencji 36 kadr z 8 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
6) Doskonalenie kompetencji 136 kadr w 8 urzędach JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi
Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie
1) 8 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
2) 8 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
3) 8 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
4) 8 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
5) 8 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
6) 211 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.4,5,6)
7) 11 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 8 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad. 2)
8) 16 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 8 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
9) 11 osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych (Zad. 6